Grand Pictures

GRAND FILM
GRAND CAMERA OPERATING
GRAND LIGHTNING
GRAND EQUIPMENT RENTAL

GRAND PICTURES UG
DANIEL GRENDEL
daniel@grandpictures.de
mobile 0049 151. 223509 78

Dusseldorf – Ranong
That went faster than expected. After about 28 hours without sleep I arrived in Ranong yesterday. Followed by a 14 hour coma in my well-known Guesthouse “Sunny”.
After the equally well-known breakfast of “coffee and cigarettes” I went out to find our protagonist Aung Aung.
When Aung Aung is ashore he stays in a house I know so I went there.
The bad news: He’s not here, he is at sea, working.The good news: He’ll be back in 2 days …given that I understood his “sister” correctly.
In any case…in the upcoming days I will translate the English texts into Burmese with the help of my translator Pai Pai.
In these pictures you can already see how people here react to the movie. The boy in the lower left of the picture appears in it briefly.
Right now my biggest wish is for Aung Aung to actually return in 2 days, I can imagine nothing more awesome than to meet him again.Düsseldorf – Ranong
Es ging schneller als erwartet. Nach ca. 28 Stunden ohne Schlaf bin ich gestern in Ranong angekommen. Es folgte ein 14 stündiges Koma in meinem altbekanntem guest house „sunny“
Nach dem ebenso bekannten Frühstück „Kaffe und Zigarette“ habe ich mich auf die Suche nach unserem Protagonisten Aung Aung gemacht. Wenn Aung Aung an Land ist schläft er in einem mir bekannten Haus. Dieses habe ich heute aufgesucht. Die schlechte Nachricht: Er ist nicht da, er ist auf hoher See zu arbeiten. Die gute Nachricht: Er kommt wahrscheinlich in 2 Tagen wieder sofern ich seine „Schwester“ verstanden habe.
Wie auch immer… in den kommenden Tagen werde ich mit meinem Übersetzer „Pai Pai“ die englischen Texte ins burmesische übersetzen.
Auf den Fotos könnt ihr aber schon mal sehen wie die Menschen den Film aufnehmen. Der Jung unten links im Bild ist auch kurz im Film zu sehen.
Ich wünsche mir gerade nichts mehr als das Aung Aung wirklich in 2 Tagen wieder kommt.
Es wäre das größte ihn wieder zu treffen.

 

 

DATE

18/02/2014

LOCATION

Ranong / Thailand
Return to Top ▲